Підписано угоду про співпрацю з Міжнародним фондом Івана Франка

20 липня 2021 року Міжнародний фонд Івана Франка та АТ «Європейський Промисловий Банк» підписали угоду про співпрацю та партнерство.

Наслідуючи принципи соціально-відповідального бізнесу, «Європейський Промисловий Банк» зобов’язався надавати підтримку для культурно-освітніх проєктів Фонду Франка.

«Символічно, що у 165-ту річницю від дня народження Івана Франка нам вдалося заручитися підтримкою «Європейського Промислового Банку». За шість років нашої діяльності ми зверталися за підтримкою не в одну організацію, але поки в Україні немає «моди» на благодійництво. Такий крок з боку наших партнерів вселяє надію, що крига скресне, а фінансові та банківські установи повернуться в бік культурно-освітніх проєктів, які вкрай необхідні для розвитку суспільних відносин та української культури й освіти в цілому», – наголосив директор Фонду Ігор Курус.

Голова Правління АТ «Європейський Промисловий Банк» Людмила Ликова запевнила, що очолювана нею установа і надалі буде наслідувати принципи соціально-відповідального бізнесу, і висловила надію на успішну співпрацю з Міжнародним фондом Івана Франка. «Ми маємо нагоду долучитися до потрібної української справи для належного поцінування нашого минулого та успішних державотворчих процесів», – наголосила Людмила Ликова.

Присутній на підписанні угоди Перший віцепрезидент Асоціації Українських Банків Віталій Романчукевич зауважив, що такі ініціативи мають бути: «Чудово, коли фінансові установи підтримують знакових постатей української культури. Іван Франко є одним із фундаторів української державності, і його ім’я точно має бути увіковічнено в пам’яті українців», – зазначив пан Романчукевич.

Джерело: https://frankoprize.com.ua/index.php/uk/2021/07/20/pidpysano-uhodu-pro-spivpratsyu-z-evropejskym-promyslovym-bankom/

АТ «ЄПБ» приєднався до інформаційної кампанії з безпеки готівкових розрахунків

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК став партнером всеукраїнської інформаційної кампанії із безпеки готівкових розрахунків «Анатомія гривні», яку стартувала 7 липня за ініціативи Національного банку України.

Мета кампанії – навчити українців швидко перевіряти банкноти гривні на справжність та нагадати населенню, які банкноти та монети в обігу, а які вже не приймаються до оплати.

У межах цієї інформаційної кампанії Національний банк разом з партнерами інформуватиме українців, де обміняти вилучені з обігу, зношені, пошкоджені, сумнівні щодо справжності банкноти і монети, а також розповідатиме про елементи захисту національної валюти.

Попри поширення безготівкових розрахунків, готівкові гроші залишаються у широкому вжитку в Україні, тож захист та надійність готівкової валюти має завжди перебувати у фокусі уваги центробанку.

“Система захисту гривні перебуває на високому рівні і відповідає системам захисту провідних валют світу. Українська гривня має сучасні інноваційні елементи захисту, які дозволяють просто перевірити справжність банкноти візуально та на дотик. Потрібно лише знати, на що звертати увагу. У нашій інформаційній кампанії ми ще раз нагадаємо українцям про прості правила безпеки готівкових розрахунків”, – розповів заступник Голови Національного банку України Олексій Шабан.

Він пояснив, що рівень підроблення банкнот національної валюти залишається стабільно низьким. У 2020 році на 1 млн шт. справжніх банкнот гривні припадало близько 5,5 шт. підроблених банкнот. Для порівняння: цей показник у країнах Європейського Союзу в минулому році був втричі вищий і становив приблизно 17 банкнот євро.

Водночас більшість вилучених з обігу підроблених банкнот гривні – низької якості. Вони друкуються на принтерах і розраховані на неуважність громадян та касирів. “Ми упевнені, що найкращий захист від отримання підроблених грошей – поінформованість українців. Саме тому ми хочемо навчити кожного громадянина простим правилам, які допоможуть легко перевірити справжність українських грошей”, – наголосив заступник Голови Національного банку.

Крім навчання касирів банків, пошти, магазинів, АЗС та аптек Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) “Анатомія гривні”, що містить відповіді на актуальні питання стосовно безпечних готівкових розрахунків.

Інформаційна кампанія “Анатомія гривні” триватиме впродовж липня-вересня 2021 року в усіх регіонах України. Вона відбувається за підтримки Кіберполіції та Департаменту стратегічних розслідувань Національної поліції України.

#АнатоміяГривні

Apple Pay став доступним держателям карток АТ «ЄПБ»

Більш безпечний, захищений та конфіденційний спосіб оплати за допомогою iPhone та Apple Watch

 

Київ – 2.06.2021 р. Відсьогодні держателі карток АТ «ЄПБ» отримали можливість користуватися Apple Pay – більш безпечним, захищеним і конфіденційним платіжним інструментом, який дозволяє не торкатися кнопок платіжного терміналу та не передавати гроші з рук в руки. Безпека кожної транзакції в Apple Pay забезпечена інноваційними технологіями iPhone.

 

Щоб здійснити платіж, достатньо піднести iPhone або Apple Watch до платіжного терміналу. Кожна транзакція через Apple Pay надійно захищена – користувачеві необхідно пройти аутентифікацію за допомогою Face ID, Touch ID або пароля, крім цього задіюється унікальний одноразовий динамічний код безпеки. Із Apple Pay ви можете оплачувати покупки в продуктових магазинах, аптеках, таксі, ресторанах, кав’ярнях і багатьох інших місцях.

 

Користувачі також можуть швидко і зручно здійснювати покупки за допомогою Apple Pay на iPhone, iPad або Mac у додатках і на сайтах, відкритих в Safari, при цьому більше не потрібно створювати облікові записи або заповнювати довгі платіжні форми. Із Apple Pay набагато простіше замовляти доставку продуктів, оплачувати покупки в інтернет-магазинах, купувати квитки і багато іншого. Також Apple Pay доступний при оплаті покупок у додатках для Apple Watch.

 

Безпека та конфіденційність лежать в основі Apple Pay. Коли ви додаєте кредитну або дебетову картку в Apple Pay, сам номер картки не зберігається ні на пристрої, ні на серверах Apple. Замість цього пристрою присвоюється унікальний номер облікового запису, який шифрується і безпечно зберігається в чипі «Безпечний Елемент» вашого пристрою.

Налаштувати Apple Pay дуже легко. Досить просто зайти в додаток Wallet на iPhone, натиснути на значок плюса і дотримуватися інструкцій, щоб додати кредитну або дебетову картку АТ “ЄПБ”. Apple Pay готовий до використання, як тільки ви прив’язали картку до iPhone, Apple Watch або Mac. Користувачі зможуть як і раніше отримувати всі знижки і бонуси, які пропонує Європромбанк держателям своїх карток.

Детальніше про Apple Pay читайте на сайті: http://www.apple.com/ru/apple-pay/

Детальніше про АТ “ЄПБ” читайте на сайті: https://europrombank.kiev.ua

 

АТ “ЄПБ” – сучасна універсальна фінансова установа, яка об’єднує професіоналізм інвестиційної та банківської діяльності, з ефективним управлінням капіталами підприємств і приватних осіб, і їх якісне банківське обслуговування. Банк був заснований у 2008 році.

 

Головним завданням АТ “ЄПБ” є проведення зваженої кредитно-депозитної політики, уникнення ризикових операцій, з метою забезпечення фінансової стабільності банку та збереження гарантованих заощаджень клієнтів. Банк надає широкий спектр сучасних банківських послуг корпоративним клієнтам і населенню, включаючи міжнародні розрахунки і валютні операції.

Режим роботи відділень у святкові дні

Шановні Клієнти!

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК” щиро вітає Вас з святами та повідомляє про зміни в графіку роботи Банку:

  • 30 квітня 2021 року – передсвятковий день, час роботи усіх відділень скорочений на 1 годину;
  • 1 – 4, 8 -10 травня 2021 року – вихідні дні.

Усі інші дні Банк працює у звичайному режимі.

Просимо Вас враховувати цю інформацію при плануванні проведення операцій.
Сподіваємось, що надана інформація буде корисною для Вас.

З повагою, АТ «ЄПБ»

(Оновлено)До уваги клієнтів – тимчасово призупинено роботу Центрального відділення АТ «ЄПБ» у м. Львів

Шановні клієнти!

З метою запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) та уникнення можливої шкоди життю та здоров’ю працівників та клієнтів АТ «ЄПБ», Центральне відділення АТ «ЄПБ» у м. Львів тимчасово з 29.03.2021 по 09.04.2021 включно призупиняє свою роботу.

Довідки за телефоном: (044) 277-47-09

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

До уваги клієнтів – тимчасово призупинено роботу Центрального відділення АТ «ЄПБ» у м. Києві

Шановні клієнти!

З метою запобігання поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) та уникнення можливої шкоди життю та здоров’ю працівників та клієнтів АТ «ЄПБ», Центральне відділення АТ «ЄПБ» у м. Києві тимчасово з 22.03.2021 по 02.04.2021 призупиняє свою роботу.

Тимчасово, з 22.03.2021 по 02.04.2021 обслуговування клієнтів Центрального відділення АТ «ЄПБ» у м. Києві переноситься до Головного офісу АТ «ЄПБ» за адресою: м.Київ, бул. Т.Шевченка, буд.11.

Довідки за телефоном: (044) 277-47-09

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Кредитний онлайн-договір = паперовому! #ЗнайСвоїПрава #ЗнайСвоїОбовязки

#ЗнайСвоїПрава #ЗнайСвоїОбовязки
Європейський промисловий банк долучився до всеукраїнської інформаційної кампанії з захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк України у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини
У рамках цієї кампанії ви дізнаєтесь які ви маєте права як споживачі фінпослуг та куди звертатись у випадку їх порушення.
Кредитний онлайн-договір = паперовому!
Такий кредитний договір підписується одноразовим паролем, який згідно із Законом України “Про електронні довірчі послуги” має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис чи кваліфікований електронний підпис.
Не нехтуй своїми зобов’язаннями за кредитом, якщо він укладений в онлайн-форматі.
Під час укладання договору на вебсайті людина ставить “галочку” навпроти рядка “підтверджую згоду на обробку своїх персональних даних, зокрема їх передавання до бюро кредитних історій”.
Тому інформація про тебе і про твій кредит також доступна бюро кредитних історій.
Невиконання умов кредитного онлайн-договору може негативно вплинути на твою кредитну історію та ускладнити отримання нового кредиту.
Якщо ти не будеш виконувати свої зобов’язання, фінансова установа може передати інформацію про тебе до колекторської компанії. У такому разі тобі можуть телефонувати та писати представники колекторської служби з вимогою повернути борг.
Твій порадник!
● Уважно читай договір з фінустановою, навіть, якщо укладаєш його онлайн. Звертай увагу на відсоткову ставку, комісії, додаткові платежі та штрафи в разі прострочення.
● Пам’ятай, якщо береш кредит більший за мінімальну зарплату й строком на понад місяць, то фінустанова повинна надати не тільки договір, але й паспорт споживчого кредиту.
● Виконуй зобов’язання за кредитним онлайн-договором.
Якщо фінансова установа порушила твої права, звертайся до Національного банку України.
Як можна звернутися до Національного банку України:
● написати до чат-боту “НБУ Контактний центр” в месенджерах (вайбері або телеграмі);
● зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240;
● заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ за посиланням http://surl.li/msgv.
Більше інформації читай на #ЗнайСвоїПрава

АТ «ЄПБ» став партнером кампанії із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить Нацбанк

Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.

У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.

 «Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша – встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно  споживачів. Друга – сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОМИСЛОВИЙ БАНК долучився до інформаційної кампанії Нацбанку «Знай свої права» у якості інформаційного партнера, адже для нас важлива відкритість та прозорість у наданні фінансових послуг Клієнтам.

Ми вважаємо, що фінансова грамотність Клієнтів – запорука успішного розвитку банківського сектору та побудови довготривалих партнерських відносин.

Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права»  

До уваги клієнтів – про оновлення тарифів

Шановні Клієнти!

Повідомляємо Вам, що починаючи з 01.11.2020, АТ «ЄПБ» вносить зміни до тарифного плану на розрахунково-касове обслуговування для клієнтів фізичних осіб по операціях з картками платіжної системи Mastercard (“Депозитний”).

З новою редакцією тарифів, які вступають у дію з 01.11.2020, Ви можете ознайомитись за посиланням

 

До уваги клієнтів – про оновлення тарифів

Шановні Клієнти!

Повідомляємо Вам, що починаючи з 05.08.2020, АТ «ЄПБ» вносить зміни до тарифних пакетів: Стандарт, Бізнес, Бізнес+, Преміум, Тарифи для ФОП, у частині проведення платежів за межі Банку у післяопераційний період

З новою редакцією тарифів, які вступають у дію з 05.08.2020, Ви можете ознайомитись за посиланням