Вакансії: 

(Чекаємо на Ваші резюме із зазначенням вакансії у темі листа за Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)


 1) Начальник Відділу обслуговування корпоративних клієнтів Департаменту корпоративного бізнесу

Основні вимоги до кандидатів:

-мати вищу, базову вищу економічну або фінансову освіту;

-мати досвід роботи у банківських установах за відповідним напрямком не менше 3 років;

-знати основні положення банківського законодавства;

-мати досвід роботи в операційній системі Банку АБС Б2;

-володіння програмами Microsoft Office (Word, Excel), автоматизованою банківською системою – Операційний день банку (АБС Б2), інформаційним ресурсом «Ліга:Закон»,  тощо;

-знання принципів та етапів здійснення операційних процедур;

-знання форм та обов’язкові реквізити первинних документів;

-знання вимог щодо документування операцій;

-знання форм та порядок звірки регістрів бухгалтерського обліку;

-знання порядку забезпечення первинного, додаткового та подальшого контролю в операційній діяльності;

-знання основних вимог до організації роботи з ведення рахунків;

-знання порядку складання та строки подання відповідних форм статистичної звітності.

Основні обов'язки:

-Здійснювати контроль за нарахуванням та отриманням комісійних доходів по операціям клієнтів – юридичних осіб, згідно тарифів Банку.

-Проводити звірку операцій, що виконали співробітники відділу/відділень, на предмет дотримання вимог операційних процедур Банку.

-Виявлення, в межах компетенції, фінансових операцій, що здійснюються клієнтами Банку та підлягають фінансовому моніторингу, та повідомлення про них відповідно до внутрішніх нормативних документів Банку, працівника, відповідального за проведення фінансового моніторингу банку (далі – Відповідальний працівник Банку), або працівника Відділу фінансового моніторингу, уповноваженого Відповідальним працівником Банку.

-Контроль за здійсненням ідентифікації та вивчення клієнтів Банку, що відповідно до вимог чинного законодавства України та внутрішніх нормативних актів Банку, підлягають ідентифікації, оцінкою їх фінансового стану, встановленням відповідного рівня ризику проведення клієнтом фінансових операцій, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму.

-Контроль за своєчасним уточненням інформації щодо ідентифікації та вивчення клієнтів Банку та документальним фіксуванням всіх вжитих для цього заходів.

-Вчасне надання додаткової інформації та документів, що стосуються клієнтів Банку та їх фінансових операцій, на запит Відповідального працівника Банку та працівників Відділу фінансового моніторингу, необхідної для виконання ними своїх посадових обов’язків.

-Виконання, в межах компетенції, інших функцій.

Зручне розташування офісу в центрі міста, дружній колектив.
З/п за результатами співбесіди

2) Головний економіст Відділу розвитку банківського бізнесу Департаменту корпоративного бізнесу

Основні вимоги до кандидатів:

-мати вищу, базову вищу економічну або фінансову освіту;

-мати досвід роботи у банківських установах за відповідним напрямком не менше 3 років;

-знати основні положення банківського законодавства;

-мати досвід роботи в операційній системі Банку АБС Б2;

-володіння програмами Microsoft Office (Word, Excel), автоматизованою банківською системою – Операційний день банку (АБС Б2),  інформаційним ресурсом «Ліга:Закон»,  тощо;

-знання принципів та етапів здійснення операційних процедур;

-знання форм та обов’язкові реквізити первинних документів;

-знання вимог щодо документування операцій;

-знання форм та порядок звірки регістрів бухгалтерського обліку;

Основні обов'язки:

-Організовує та проводить переговори з потенційними клієнтами Банку, підприємствами, організаціями стосовно залучення на обслуговування до Банку.

-Співпрацює з мережею відділень щодо залучення клієнтів.

-Збирає та вивчає інформацію про діяльність клієнтів, з метою вивчення перспективності їх співпраці з Банком.

-Залучає на договірній основі клієнтів на комплексне банківське обслуговування (РКО, кредитування, в т.ч. безресурсне фінансування, депозитні операції, міжнародні розрахунки та інші);

-Проводить аналіз ефективності співпраці з клієнтами Банку в розрізі банківських продуктів та послуг: продуктове навантаження, доходи та витрати від операцій з клієнтом, повнота та своєчасність погашення кредитної та іншої заборгованості та ін.

Зручне розташування офісу в центрі міста, дружній колектив.
З/п за результатами співбесіди

3) Директор Департаменту роздрібного бізнесу

Основні вимоги до кандидатів:

-повна вища економічна освіта (спеціаліст, магістр);

-стаж роботи на відповідних посадах не менше трьох років.

Директор департаменту повинен знати та мати навички:

-базові принципи та етапи здійснення операційних процедур;

-форми та обов’язкові реквізити первинних документів;

-вимоги щодо документування операцій;

-форми та порядок звірки регістрів бухгалтерського обліку;

-порядок забезпечення первинного, додаткового та подальшого контролю в операційній діяльності;

-основні вимоги до організації роботи з ведення рахунків;

-порядок складання та строки подання відповідних форм статистичної звітності;

-порядок формування та зберігання документів дня, регістрів бухгалтерського обліку та звітів.

-користування комп‘ютерним обладнанням, засобами комунікацій (зв’язку);

-володіння програмами Microsoft Office (Word, Excel), автоматизованою банківською системою – Операційний день банку (АБС Б2),  інформаційним ресурсом «Ліга:Закон»,  тощо.

Зручне розташування офісу в центрі міста, дружній колектив.
З/п за результатами співбесіди


 З повагою, Правління ПАТ "ЄВРОПРОМБАНК"